Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΒενιώτη, Βασιλική-Αλεξάνδρα Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47554
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2992
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαιδιά προσχολικής ηλικίας -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΕικονογραφημένα βιβλία, Παιδικάel
dc.subject.otherΕνσυναίσθησηel
dc.titleΟι αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για την ενσυναίσθηση μέσα από την αξιοποίηση εικονογραφημένων παιδικών βιβλίωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International