Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΒενιώτη, Βασιλική-Αλεξάνδρα Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47554
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2992
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαιδιά προσχολικής ηλικίας -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΕικονογραφημένα βιβλία, Παιδικάel
dc.subject.otherΕνσυναίσθησηel
dc.titleΟι αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για την ενσυναίσθηση μέσα από την αξιοποίηση εικονογραφημένων παιδικών βιβλίωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International