Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.creatorΓλυκού, Άννα Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16174
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47553
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3165
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσική -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΜουσική στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για τη διαπολιτισμική μουσική εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International