dc.contributor.advisor | Χρονάκη, Άννα | el |
dc.contributor.advisor | Νικονάνου, Κλεονίκη | el |
dc.contributor.advisor | Χρηστίδου, Βασιλεία | el |
dc.creator | Σουφλιά, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:29:11Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:29:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 16171 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47550 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3158 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Τέχνη και μαθηματικά | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.title | Τα μαθηματικά στο Μουσείο MoMath: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |