Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.creatorΣουφλιά, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:11Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47550
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3158
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψειςel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΤέχνη και μαθηματικάel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΤα μαθηματικά στο Μουσείο MoMath: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International