Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.creatorΣουφλιά, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:11Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47550
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3158
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψειςel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΤέχνη και μαθηματικάel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΤα μαθηματικά στο Μουσείο MoMath: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International