Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠανταζής, Βασίληςel
dc.creatorΣβερκούλη, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:10Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16058
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47546
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3227
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕιρήνη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΕκπαίδευση για την ειρήνη στο νηπιαγωγείο: αντιλήψεις νηπιαγωγώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International