Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανταζής, Βασίληςel
dc.creatorΣβερκούλη, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:10Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16058
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47546
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3227
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕιρήνη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΕκπαίδευση για την ειρήνη στο νηπιαγωγείο: αντιλήψεις νηπιαγωγώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International