Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσέλιου, Ελευθερίαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΛεονταρή, Αγγελικήel
dc.creatorΠάντου, Αικατερίνη Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:09Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other15960
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47544
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3215
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματικός προσανατολισμόςel
dc.subject.otherΟικογένειαel
dc.subject.otherΣπίτι και σχολείοel
dc.subject.otherΑπόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιλογή επαγγέλματοςel
dc.titleΗ οπτική των εκπαιδευτικών για το ρόλο της οικογένειας καταγωγής στην επιλογή επαγγέλματος: μια μελέτη θεμελιωμένης θεωρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International