Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΤσαμίδου, Λεμόνα-Ζωήel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:04Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47526
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4870
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΣχέδιο, Ψυχολογία τουel
dc.titleΕπικοινωνιακές διαστάσεις του παιδικού σχεδίου: τα παιδιά ζωγραφίζουν για ένα δάσκαλο, ένα γονιό κι έναν άγνωστοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International