Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΖαχαράκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:01Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47516
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4839
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγοί -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Εκπαιδευτικοί -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΣυνεκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣυνεργατική διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά προσχολικής ηλικίας -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕιδική παιδαγωγική -- Μέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.titleΖητήματα συνεργασίας και συνεργατικής διδασκαλίας μεταξύ εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης: οι απόψεις των νηπιαγωγών γενικής εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΔιδασκάλου, Ελένηel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International