Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΖαχαράκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:01Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47516
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4839
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγοί -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Εκπαιδευτικοί -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΣυνεκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣυνεργατική διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά προσχολικής ηλικίας -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕιδική παιδαγωγική -- Μέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.titleΖητήματα συνεργασίας και συνεργατικής διδασκαλίας μεταξύ εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης: οι απόψεις των νηπιαγωγών γενικής εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΔιδασκάλου, Ελένηel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International