Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΡούση-Βέργου, Χριστίνα Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:00Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16181
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47512
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4800
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθητές -- Εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΒία στα σχολείαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφορά -- Αντιμετώπισηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΑξιολόγηση επαναληπτικών μετρήσεων της αποτελεσματικότητας του προγράμματος "Αντιμετωπίζω τον εκφοβισμό στο σχολείο" στο γυμνάσιοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International