Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΛούκα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17081
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47496
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5946
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΛογοτεχνία και επιστήμηel
dc.subject.otherΠαιχνίδια στην εκπαίδευση μαθηματικώνel
dc.titleΗ αξιοποίηση της μαθηματικής λογοτεχνίας και του εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως μία διδακτική προσέγγιση των χωρικών διαστάσεων σε μαθητές και μαθήτριες της Γ' τάξης του δημοτικού σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International