Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΛούκα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17081
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47496
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5946
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΛογοτεχνία και επιστήμηel
dc.subject.otherΠαιχνίδια στην εκπαίδευση μαθηματικώνel
dc.titleΗ αξιοποίηση της μαθηματικής λογοτεχνίας και του εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως μία διδακτική προσέγγιση των χωρικών διαστάσεων σε μαθητές και μαθήτριες της Γ' τάξης του δημοτικού σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International