Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΠαπαδοπούλου, Κερασίνα Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47495
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6094
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Σχολεία -- Διοίκησηel
dc.subject.otherΔιευθυντές -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Διοίκησηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές μονάδες -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Διοίκησηel
dc.titleΟ ρόλος των διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη συμβουλευτική προσέγγιση της πολιτισμικής ετερότητας των μαθητώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International