Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΓούναρη, Βασιλείαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:54Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16975
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47493
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3069
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΓενικά μαθηματικάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευναel
dc.titleΔιδακτική αξιοποίηση της μη γραμμικότητας στη γενική εκπαίδευσηel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρίδου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.committeeMemberΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International