Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΚατσιούλα, Ευανθίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:53Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47490
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6014
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΑντιλήψεις και διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για την παραγωγή γραπτού λόγου: διερευνώντας τους παράγοντες που τις καθορίζουνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International