Show simple item record

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΚατσιούλα, Ευανθίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:53Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47490
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6014
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΑντιλήψεις και διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για την παραγωγή γραπτού λόγου: διερευνώντας τους παράγοντες που τις καθορίζουνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International