Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΣηφάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΣδρούλια, Ευαγγελία Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:45Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15197
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47461
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3025
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Εικονογράφησηel
dc.subject.otherΕικονογραφημένα βιβλία, Παιδικάel
dc.titleΟ ρόλος του εξώφυλλου στα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία ως προς τη νοηματοδότηση του περιεχομένου τους από παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International