Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΕμμανουηλίδου, Ζωή Β.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:44Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other16169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47457
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4827
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΕφαρμογή κοινωνικών ιστοριών για τη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας: σχεδιασμός και πιλοτική αξιολόγηση εφαρμογής tabletel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International