Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.creatorΠαρίσης, Κωνσταντίνος Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:43Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14756
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47455
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4897
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη)el
dc.subject.otherΦοιτητές με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΚωφοί -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ ακαδημαϊκη πρόσβαση των κωφών φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: κατακτήσεις και εμπόδιαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International