Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΑντωνίου, Ναταλία-Τζαμίλαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:43Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47453
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4807
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠροσωπικότητα -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΨυχική ανθεκτικότηταel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.titleΔιερεύνηση του προφίλ ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες και η σχέση του με παράγοντες του περιβάλλοντοςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International