Afficher la notice abrégée

Inclusive education and autism : detection, evaluation and treatment by teachers in primary education

dc.contributor.advisorΓκούβα, Μαίρη Ι.el
dc.creatorΚέλλα, Βιργινίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:38Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13970
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47434
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4639
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ερευνα -- Ελλάδαel
dc.titleΣυμπεριληπτική εκπαίδευση και αυτισμός: ο εντοπισμός, η αξιολόγηση και η αντιμετώπισή του από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.titleInclusive education and autism : detection, evaluation and treatment by teachers in primary educationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International