Show simple item record

Inclusive education and autism : detection, evaluation and treatment by teachers in primary education

dc.contributor.advisorΓκούβα, Μαίρη Ι.el
dc.creatorΚέλλα, Βιργινίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:38Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13970
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47434
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4639
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ερευνα -- Ελλάδαel
dc.titleΣυμπεριληπτική εκπαίδευση και αυτισμός: ο εντοπισμός, η αξιολόγηση και η αντιμετώπισή του από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.titleInclusive education and autism : detection, evaluation and treatment by teachers in primary educationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International