Zur Kurzanzeige

Inclusive education and autism : detection, evaluation and treatment by teachers in primary education

dc.contributor.advisorΓκούβα, Μαίρη Ι.el
dc.creatorΚέλλα, Βιργινίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:38Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13970
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47434
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4639
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ερευνα -- Ελλάδαel
dc.titleΣυμπεριληπτική εκπαίδευση και αυτισμός: ο εντοπισμός, η αξιολόγηση και η αντιμετώπισή του από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.titleInclusive education and autism : detection, evaluation and treatment by teachers in primary educationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International