Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΣαββόγλου, Ελευθερία Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:14Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12658
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47349
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.titleΔιερεύνηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων απέναντι στα παιδιά με ειδικές ανάγκες που φοιτούν στο δημόσιο σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International