Mostra i principali dati dell'item
Η συμβολή της εικόνας και της πολυαισθητηριακής προσέγγισης στην αφηγηματική ικανότητα των παιδιών με νοητική καθυστέρηση
dc.contributor.advisor | Τσιλιμένη, Τασούλα | el |
dc.contributor.advisor | Στρογγυλός, Βασίλης | el |
dc.creator | Ντίνου, Μαρία-Χρυσάνθη Δ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:04Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 11949 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47312 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ | el |
dc.subject.other | ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ | el |
dc.subject.other | ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ | el |
dc.title | Η συμβολή της εικόνας και της πολυαισθητηριακής προσέγγισης στην αφηγηματική ικανότητα των παιδιών με νοητική καθυστέρηση | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |