Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΝτίνου, Μαρία-Χρυσάνθη Δ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47312
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗel
dc.subject.otherΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗel
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗel
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΗ συμβολή της εικόνας και της πολυαισθητηριακής προσέγγισης στην αφηγηματική ικανότητα των παιδιών με νοητική καθυστέρησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International