Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΝτίνου, Μαρία-Χρυσάνθη Δ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47312
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗel
dc.subject.otherΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗel
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗel
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΗ συμβολή της εικόνας και της πολυαισθητηριακής προσέγγισης στην αφηγηματική ικανότητα των παιδιών με νοητική καθυστέρησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International