Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΝτίνου, Μαρία-Χρυσάνθη Δ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47312
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗel
dc.subject.otherΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗel
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗel
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΗ συμβολή της εικόνας και της πολυαισθητηριακής προσέγγισης στην αφηγηματική ικανότητα των παιδιών με νοητική καθυστέρησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International