Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓοροζίδης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:51Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47239
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.614
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠροπονητές (Αθλητισμός)el
dc.titleTeachers' and coaches' motivation to participate in training and the implementation of educational innovationsen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International