Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓοροζίδης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:51Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47239
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.614
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠροπονητές (Αθλητισμός)el
dc.titleTeachers' and coaches' motivation to participate in training and the implementation of educational innovationsen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International