Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΠαπασάββα, Ελένη Π.el
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:45Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47218
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3421
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΞενοδοχειακό μάνατζμεντel
dc.titleΙκανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης Ρόδοςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International