Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΠαπασάββα, Ελένη Π.el
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:45Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47218
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3421
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΞενοδοχειακό μάνατζμεντel
dc.titleΙκανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης Ρόδοςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International