Show simple item record

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΠαπασάββα, Ελένη Π.el
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:45Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47218
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3421
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΞενοδοχειακό μάνατζμεντel
dc.titleΙκανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης Ρόδοςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International