Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚυριαζής, Νικόλαος Κ.el
dc.creatorΓκάνα, Ανδρομάχη Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:44Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13724
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47215
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3525
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνταγωνισμόςel
dc.subject.otherΕταιρείες -- Αξιολόγησηel
dc.titleΠολιτική ανταγωνισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης: συγκριτική ανάλυση των εταιρειών: United Brands Company, Hoffmann-La Roche και Intelel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International