Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριαζής, Νικόλαος Κ.el
dc.creatorΓκάνα, Ανδρομάχη Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-29T08:47:44Z
dc.date.available2017-11-29T08:47:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13724
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47215
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3525
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνταγωνισμόςel
dc.subject.otherΕταιρείες -- Αξιολόγησηel
dc.titleΠολιτική ανταγωνισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης: συγκριτική ανάλυση των εταιρειών: United Brands Company, Hoffmann-La Roche και Intelel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International