Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛάμπη, Ελπίδα Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-03T13:24:48Z
dc.date.available2017-11-03T13:24:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14974
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47127
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3310
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκ του τόπουel
dc.subject.otherΠόλεις και Κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΜάρκετινγκ του τόπου: περίπτωση του Δήμου Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International