Show simple item record

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛάμπη, Ελπίδα Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-03T13:24:48Z
dc.date.available2017-11-03T13:24:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14974
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47127
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3310
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκ του τόπουel
dc.subject.otherΠόλεις και Κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΜάρκετινγκ του τόπου: περίπτωση του Δήμου Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International