Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝτυκέν, Μαρί-Νοέλel
dc.creatorΤζάβελλος, Νικόλαος Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.available2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47122
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3243
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΗ εφαρμογή του e-marketing στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: η περίπτωση του Πηλίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International