Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΝτυκέν, Μαρί-Νοέλel
dc.creatorΤζάβελλος, Νικόλαος Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.available2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47122
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3243
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΗ εφαρμογή του e-marketing στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: η περίπτωση του Πηλίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International