Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτυκέν, Μαρί-Νοέλel
dc.creatorΤζάβελλος, Νικόλαος Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.available2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47122
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3243
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΗ εφαρμογή του e-marketing στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: η περίπτωση του Πηλίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International