Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΝτυκέν, Μαρί-Νοέλel
dc.creatorΤζάβελλος, Νικόλαος Ι.el
dc.date.accessioned2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.available2017-11-03T13:24:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47122
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3243
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΗ εφαρμογή του e-marketing στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: η περίπτωση του Πηλίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International