Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΒέργου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2017-09-26T08:21:58Z
dc.date.available2017-09-26T08:21:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14401
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47008
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3189
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγοίel
dc.subject.otherΝηπιαγωγείαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Δραστηριότητεςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΔιερεύνηση του ρόλου της νηπιαγωγού κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων των παιδιών στο πολυπολιτισμικό νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International