Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΒέργου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2017-09-26T08:21:58Z
dc.date.available2017-09-26T08:21:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14401
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47008
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3189
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγοίel
dc.subject.otherΝηπιαγωγείαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Δραστηριότητεςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΔιερεύνηση του ρόλου της νηπιαγωγού κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων των παιδιών στο πολυπολιτισμικό νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International