Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΑγγελόπουλος, Τηλέμαχος-Στυλιανός Ε.el
dc.date.accessioned2017-09-19T10:53:46Z
dc.date.available2017-09-19T10:53:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14702
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46786
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.630
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.otherΟργανωτική συμπεριφοράel
dc.subject.otherΕταιρική κουλτούρα.el
dc.titleΗ εταιρική κουλτούρα, ο προσανατολισμός στην αγορά και ο διαμοιρασμός γνώσης στις μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσειςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International