Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαπουνάκης, Αριστείδηςel
dc.creatorΣαμαντζή, Γεωργία Β.el
dc.date.accessioned2017-09-19T10:53:41Z
dc.date.available2017-09-19T10:53:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14308
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46759
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.348
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΤουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεωνel
dc.titleΗ επίδραση ενός ρεκόρ guinness στην τουριστική προβολή μίας περιοχήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International