Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΤσέλιου, Ελευθερίαel
dc.creatorΜιχαηλίδη, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:50Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14569
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45902
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3157
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Μουσική, Επίδρασή της σταel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογίαel
dc.titleΗ βίωση και η κατανόηση της έννοιας του λάθους από τους μαθητές στα πλαίσια της εκμάθησης μουσικών οργάνων της ευρωπαϊκής έντεχνης παράδοσης :μια έρευνα θεμελιωμένης θεωρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International