Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΤσέλιου, Ελευθερίαel
dc.creatorΜιχαηλίδη, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:50Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14569
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45902
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3157
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Μουσική, Επίδρασή της σταel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογίαel
dc.titleΗ βίωση και η κατανόηση της έννοιας του λάθους από τους μαθητές στα πλαίσια της εκμάθησης μουσικών οργάνων της ευρωπαϊκής έντεχνης παράδοσης :μια έρευνα θεμελιωμένης θεωρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International